Logowanie do systemu bankowości internetowej Banku Pocztowego
Zmiana w sposobie realizacji przelewów
- Przelewy standardowe zlecone w dni robocze po godz. 22:00 oraz w soboty, niedziele i święta zostaną przekazane do realizacji następnego dnia roboczego
- Transakcje przekazane do realizacji w te dni widoczne będą w zakładce Zobacz Historię -> Zaplanowane.
- Przelewy pojawią się w zakładce Zobacz Historię -> Wykonane dopiero po zaksięgowaniu następnego dnia roboczego.
- W przypadku przelewów zleconych do wykonania na dzień wolny, Bank dokonuje blokady środków potrzebnych na ich realizację. Jeśli nie wyrażasz zgody na założenie blokady, prosimy o odwołanie realizacji przelewu w zakładce Historia -> Zaplanowane.
Dostęp do systemu
Znajdujesz się na stronie logowania do systemu bankowości internetowej Pocztowy24
Pierwsze logowanie:
- Nowi Klienci otrzymają jednorazowe hasło dostępu do systemu na zarejestrowany w Banku numer telefonu komórkowego lub adres do korespondencji
- Po zalogowaniu system wymusi ustanowienie nowego hasła składającego się z co najmniej
8 znaków i zawierającego znaki z co najmniej trzech grup: małe litery, wielkie litery, cyfry lub znaki specjalne (np. Bank1234 lub bank123!) - W przypadku zablokowania dostępu do systemu należy skontaktować się z Infolinią Banku
(801 100 500 lub 52 34 99 499) albo udać do placówki Banku lub Poczty Polskiej
Prosimy o aktualizację numerów telefonów komórkowych.
Obejrzyj film o pierwszym logowaniu.
Korzystanie z systemu Banku
- Wpisując swój NIK i hasło sprawdź, czy nie masz włączonej na klawiaturze funkcji Caps Lock
- Do przechodzenia pomiędzy poszczególnymi funkcjami w systemie bankowości elektronicznej używaj menu serwisu. Nie używaj funkcji WSTECZ ani DALEJ w oknie przeglądarki
- Pamiętaj, aby zawsze używać funkcji WYLOGUJ, która zapewnia bezpieczne zakończenie pracy w systemie
- Wszystkie zauważone nieprawidłowości oraz fakt ewentualnej utraty lub ujawnienia identyfikatora, hasła, telefonu komórkowego lub karty SIM używanych do korzystania z usługi jak najszybciej zgłoś do Banku pod numerami: 801 100 500
lub +48 52 34 99 499 - Do prawidłowego działania systemu niezbędne jest zainstalowanie aktualnej wersji oprogramowania Java w przeglądarce. Pocztowy24 obsługiwany jest przez przeglądarki w wymienionych poniżej (oraz wszystkich następnych) wersjach: Internet Explorer w wersji 7.x, Mozilla Firefox w wersji 3.x, Chrome w wersji 10.x, Opera w wersji 10.x, Safari w wersji 4.x.
Prostszy sposób logowania do Pocztowy24
- Teraz logując się do Pocztowy24 za pomocą nr NIK i hasła, nie będziesz proszony o dodatkową autoryzację kodem SMS lub certyfikatem przy każdym logowaniu.
- Dodatkowa autoryzacja przy logowaniu do Pocztowy24 będzie wymagana raz na 90 dni.
- W trosce o bezpieczeństwo, możesz też zostać poproszony o dodatkową autoryzację w ramach danej sesji, jeśli po zalogowaniu do bankowości będziesz korzystać np. z danych starszych niż 90 dni.
Bezpieczeństwo
Pamiętaj, że system bankowości elektronicznej nigdy:
- Nie prosi o podanie kodu jednorazowego przed logowaniem, jak również bezpośrednio po zalogowaniu. System może prosić o podanie kodu jednorazowego w trakcie logowania.
- Nie wysyła e-maili oraz SMS-ów z prośbą
o weryfikację danych - Nie prosi o podanie informacji dotyczącej telefonu używanego do autoryzacji operacji
- Nie prosi o podanie informacji dotyczących wydanych kart płatniczych takich jak: numer karty, data ważności, kod PIN i CVV/CVV2
- Nie prosi o wykonanie testowego przelewu
w ramach aktywizacji / sprawdzenia funkcjonalności - Nie prosi o zwrot środków pochodzących z błędnego / podejrzanego przelewu